Επιμέρους Θεματικές Ενότητες/Υποενότητες: Υγεία-Διατροφή-Αυτομέριμνα-Οδική Ασφάλεια

Τίτλος Προγράμματος : «Κυκλοφορώ προσέχοντας τη ζωή μου»

Εκπαιδευτικοί που συνεργάστηκαν : η εκπαιδευτικός ΠΕ 71 του τμήματος σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό φυσικής αγωγής ΠΕ 11.

Τα παρόν πρόγραμμα που εντάσσεται στο εργαστήριο δεξιοτήτων παρουσιάστηκε στο σχολείο με αναπαράσταση ενός πάρκου κυκλοφοριακής αγωγής και με τους μαθητές σε διαφορετικούς ρόλους (ως πεζός, ως ποδηλάτης, ως επιβάτης).

Στόχοι:

  • να διαμορφώσουν κυκλοφοριακή συνείδηση
  • να υιοθετήσουν σωστή οδική συμπεριφορά
  • να αποκτήσου γνώσεις για την κυκλοφορία στους δρόμους σε όλες τις καταστάσεις μετακίνησης (πεζός, επιβάτης, οδηγός, ποδηλάτη)
  • να γνωρίσουν τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ)
  • να μάθουν τα σήματα κυκλοφορίας
  • να βρουν και να επισημάνουν τα αίτια των ατυχημάτων
  • αναπτύξουν κριτική σκέψη και τροποποίηση λανθασμένων στάσεων και συμπεριφορών
  • να αναπτύξουν τον χρόνο αντίδρασης, την ενίσχυση της αντίληψης και της ετοιμότητας, της αίσθησης χώρου-χρόνου και της αποφασιστικότητας αποφυγής των αιτιών του ατυχήματος
  • να καλλιεργήσουν το ένστικτο αυτοπροστασίας και δεξιοτήτων αντίδρασης σε έκτακτες στιγμές
  • να αναπτύξουν συνεργασία, ομαδικότητας, εμπιστοσύνης, ψυχαγωγίας και γενικότερα εγκαθίδρυση θετικού κλίματος στην ομάδα / τάξη.

 

Αποτελέσματα Προγράμματος:

Οι μαθητές κατάφεραν να διαμορφώσουν ενσυνείδητη και υπεύθυνη χρήση του οδικού δικτύου και να ενισχύσουν τη καλλιέργεια ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης. Πρόκειται για μία ολοκληρωμένη διαπραγμάτευση του ζητήματος της εκπαίδευσης στην οδική ασφάλεια, εφόσον εξετάζει όλες τις παραμέτρους (πινακίδες σήμανσης, συμπεριφορά του πεζού, συμπεριφορά του ποδηλάτη, συμπεριφορά του επιβάτη, ασφαλής μετακίνηση από και προς το σχολείο).

 

1 κυκλ

2 κυκλ

4 κυκλ

3 κυκλ

 

Οι προγνώσεις καιρού παρέχονται απο το Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών.

Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Ποίησης!